Over de maker van de poppetjes

30-03-2021

Hier schrijf ik een klein stukje over de schrijver van deze website.

Hallo, ik ben Lianne,

Ik ben 11 jaar en moet voor plusklas een website maken. De verhalen maak ik over mijn poppetjes die ik ook echt zelf heb gemaakt. Ik maak ze uit een boek vol met patronen voor poppetjes. Vandaar soms die rare namen. De maker van het boek heet Amilishly. Dus als jij/u ook van haken houdt? Ik raad u aan om dit boek dan te nemen. U kunt de grote poppetjes kiezen, maar er is ook een boek van Amilishly met kleine poppetjes. Ik zet foto's van mijn poppetjes op ravelry. Daar heet ik Jufhaakster. Ik hoop dat jullie mijn website mooi vinden en mijn verhaaltjes leuk.

Groetjes Lianne


Op naar mijn poppetjes © Alle rechten voorbehouden 2021
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin